Ekoplant
Spoločnosť vznikla v roku 1998 a na trhu úspešne pôsobí už 25 rokov. V súčastnosti sa zaoberajú všetkými činnosťami súvisiacimi so záhradníctvom a už niekoľko rokov sa im úspešne darí pôsobiť na slovenskom trhu v pestovaní balkonových kvetov a chryzantém.
Čo bolo cieľom?
Spoločnosť Ekoplant nás oslovila s cieľom vytvoriť novú webovú stránku s vernostným programom, okrem toho sme mali za úlohu zrealizovať Facebook kampaň zameranú na zber kontaktov do vernostného programu, e-mailovú kampaň, grafické práce, tvorbu príspevkov na sociálne site a súťaže s cieľom získať nových stálych zákazníkov do vernostného programu.
Čo sa nám podarilo?
Podarilo sa nám vytvoriť novú funkčnú webovú stránku prepojenú s vernostným systémom pre stálych zákazníkov. Návštevnosť webovej stránky sa medziročne zvýšila o 441,4%. Pri Facebook kampani sa nám podarilo za pomerne nízky kredit získať viac ako 400 konverzií, čo v tomto prípade znamenalo registrácie do vernostného programu. Pri e-mail marketingu sme dosiahli otvorenosť 95% čo je vysoko nadpriemerné. Grafické práce na sociálnych sieťach sa odzrkadlili v zvýšení interakcií sledovateľov s príspevkami. Súťaž splnila očakávanú funkciu a zúčastnilo sa jej na sociálnych sieťach viac ako 1 100 súťažiacich, ktorí sa zaregistrovali do vernostného programu na stránke ekoplant.sk.
❞ Kreativita a nápady, ktoré vymýšľajú majú najväčšiu hodnotu. Som veľmi rád, že nám pomohli vymyslieť a do posledného detailu vytvoriť vernostný program s webovou stránkou. Vytvorili presne to, čo nám chýbalo a čo nám veľmi pomohlo. Ďakujeme! ❞
Martin Krč (majiteľ)
Naša marketingová práca neostáva bez odozvy. Prečítajte si referencie na našu agentúru od klientov, ktorým sme pomohli vzlietnuť.