Pomáhame firmám vzlietnuť v online svete. Sme tím nadšených kreatívcov, ktorí sa neboja vyhrnúť rukávy a pomôcť pri tvorbe a realizácií online riešení.
Zastavte sa na moment a spomeňte si na niektoré z vašich obľúbených značiek. Je veľmi pravdepodobné, že si spomínate nielen na ich produkty alebo služby, ale aj na to, ako komunikujú - či už je to humorný, formálny, priateľský alebo inšpirujúci spôsob. Tento charakteristický spôsob, akým značka komunikuje, sa nazýva "tone of voice" (tón hlasu) a je to jeden z najdôležitejších aspektov brandingu.
Vo svete digitálneho marketingu sa objavuje nespočetné množstvo rámcov a metód, ktoré nám pomáhajú efektívne dosahovať naše ciele. Jedným z najpopulárnejších a najuniverzálnejších je framework "See - Think - Do - Care". Táto metóda nám poskytuje holistický pohľad na cestu zákazníka od prvotného kontaktu až po vernosť značke. Často sa stretávame s nátlakom klientov, ktorí chcú cieliť len na predaj a teda fázu “DO”.
Keď ide o marketingovú stratégiu, jedným z najzákladnejších a najdôležitejších krokov je správne určenie cieľovej skupiny. Rozoberieme si to krok po kroku a povieme si, ako ju správne definovať a čo všetko je pri tom potrebné brať do úvahy.
21.9. 2023 sa v Bratislave uskutoční konferencia s názvom LINKEDIN MENU 2023. Po úspešnom prvom ročníku sme prijali ponuku partnersky sa spolupodieľať na jej organizácii.