Blog

Pomáhame firmám vzlietnuť v online svete. Sme tím nadšených kreatívcov, ktorí sa neboja vyhrnúť rukávy a pomôcť pri tvorbe a realizácií online riešení.

Efektívny copywriting

V súčasnej dobe, keď je digitálny priestor preplnený nekonečným množstvom textov, titulkov a reklám, je kľúčové, aby vaše texty vynikli a zaujali. Tu nastupuje copywriting ako jeden z Avengerov v arzenále každého marketéra. Tento článok vám poskytne praktický náhľad na to, ako copywriting efektívne využiť, aby ste si získali zákazníkov a dosiahli svoje podnikateľské ciele.

Birdline mení pravidlá (platidlá)

Ako prvá marketingová agentúra na Slovensku príjmame bitcoin! Bitcoin je finančným fenoménom tejto doby. Táto digitálna mena (alebo tiež kryptomena) a platobný systém v jednom v sebe nesie základnú myšlienku bitcoinu, ktorá spočíva v slobode a tichej revolúcii. Bitcoin sa považuje za jednu z najdôležitejších inovácií od vynájdenia internetu a my ako marketingová agentúra držíme krok s trendami a vstúpili sme do nového partnerstva so spoločnosťou Wexo. Ako prvá agentúra na Slovensku prijímame platby v najznámejšej kryptomene – Bitcoine. Áno, čítate správne! Birdline nadviazal spoluprácu s WEXOm - priekopníkom v sprístupnení kryptomien v rôznych európskych krajinách.

Linkedin stratégia

5 základných pilierov LinkedIn alebo ako na úspešné generovanie leadov

Keďže LinkedIn nie je len bežnou sociálnou sieťou, je dôležité od počiatku vedieť, čo od nej očakávate. LinkedIn predstavuje primárnu platformu pre budovanie profesijných kontaktov, zdieľanie odborných článkov a efektívnu prezentáciu spoločností. Podľa výsledkov štúdií je LI najefektívnejšia platforma pre B2B s najväčším konverzným pomerom. (3,4 %)

Trendy v social 2024: Ako ostať v popredí v digitálnom svete

V roku 2024 sme v oblasti sociálnych sietí postrehli zásadné zmeny. Značky a marketéri by mali byť pripravení prispôsobiť sa týmto trendom, aby zostali konkurencieschopní a efektívni.
Poďme sa na ne spoločne pozrieť.

Rozvoj dlhších videí
Po období krátkych videí prichádza éra dlhších videí s dĺžkou 2 - 5 minút. Tento trend, ktorý sa objavuje na platformách ako Instagram a TikTok, reflektuje zmeny v používateľskom správaní a uprednostňovaní hlbšieho obsahu.

SEO trendy pre rok 2024

SEO, podobne ako iné časti marketingu, je dynamická vec, ktorá sa mení v čase. O to viac, že celým rokom 2023 nás sprevádzal nástup umelej inteligencie AI.

Tento fenomén sa citeľne dotkne aj organického vyhľadávania, ale trendy v SEO sa netýkajú len AI.
Poďme si postupne pozrieť prehľad najočakávanejších noviniek a smerovaní vo svete organického vyhľadávania.
 

Stránky

Jeden e-mail a ste v obraze

Naši klienti