BNI Slovensko

BNI Slovensko


Najúspešnejšia obchodná skupina na Slovensku

CASE STUDY

BNI Slovensko

Čo bolo cieľom?

Najväčšia svetová networkingová organizácia BNI nás požiadala o nastavenie marketingovej stratégie a nastavenie nových leadových kampaní na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn. Samotné kampane fungovali nezávisle od seba a oslovovali rôzne cieľové skupiny. Cieľom kampaní bolo získať nových členov a hostí na stretnutia, primárne s cieľom otvoriť úplne nové 2 skupiny, a to vo Zvolene a Prešove.

 

Čo sa nám podarilo?

Za celú dobu spustenia kampane sa nám podarilo získať viac, ako 1 500 leadov a prispieť k otvoreniu nových skupín. Pritom cena leadov bola nadštandradne atraktívna a výhodná. Okrem toho sa nám podarilo prispieť k zvýšeniu povedomia o značke na Slovensku. 

 

Meta kampane
LinkedIn kampane
Grafické úpravy
Videá
Člen marketingového boardu

"V Birdline sme našli spoľahlivého partnera. Na akýkoľvek content potrebujeme riešenie, tak nám profesionáli z Birdline vedia pomôcť. Prvýkrát sme tu zažili, že sme z leadov mali skutočné člesntvá do našich skupín."

 

Natália Vicsápiová

(Riaditeľka BNI Slovensko)

Čo sa o nás šteboce?

Naša marketingová práca neostáva bez odozvy. Prečítajte si referencie na našu agentúru od klientov, ktorým sme pomohli vzlietnuť.

Jeden e-mail a ste v obraze

Naši klienti