Naša nedávna práca

V našej marketingovej agentúre Birdline máme za sebou mnohé úspešne zrealizované projekty, na ktoré sme hrdí.
Mám záujem

CASE STUDY

BNI Slovensko

"V Birdline sme našli spoľahlivého partnera. Na akýkoľvek content potrebujeme riešenie, tak nám profesionáli z Birdline vedia pomôcť. Prvýkrát sme tu zažili, že sme z leadov mali skutočné člesntvá do našich skupín."

 

Natália Vicsápiová

(Riaditeľka BNI Slovensko)

Čo bolo cieľom?

Najväčšia svetová networkingová organizácia BNI nás požiadala o nastavenie marketingovej stratégie a nastavenie nových leadových kampaní na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn. Samotné kampane fungovali nezávisle od seba a oslovovali rôzne cieľové skupiny. Cieľom kampaní bolo získať nových členov a hostí na stretnutia, primárne s cieľom otvoriť úplne nové 2 skupiny, a to vo Zvolene a Prešove.

 

Čo sa nám podarilo?

Za celú dobu spustenia kampane sa nám podarilo získať viac, ako 1 500 leadov a prispieť k otvoreniu nových skupín. Pritom cena leadov bola nadštandradne atraktívna a výhodná. Okrem toho sa nám podarilo prispieť k zvýšeniu povedomia o značke na Slovensku. 

 

Meta kampane
LinkedIn kampane
Grafické úpravy
Videá
Člen marketingového boardu
CASE STUDY

NETCON - Networkingová konferencia

"Birdline nám bol partnerom, akého sme dlho hľadali. Behom týždňa dokázali vytvoriť celú identitu, stránku, mediaplán a contentplán. Za naše pôsobenie sme nezažili takto flexibilnú firmu."

 

Natália Vicsápiová

 

Čo bolo cieľom?

Najväčšia slovneská networkingová konferencia NETCON nás požiadala o zastrešenie komplexného marketingu pre potreby zorganizovania podujatia na rok 2023. Práce zahŕňali kompletnú tvorbu identity od loga, cez prvky až po tvorbu dizajn manuálu značky. Na sociálnych sieťach sme predstavili spíkrov a ich témy, ktoré prezentovali na tejto konferencií pre viac ako 200 podnikateľov z celého Slovenska. Rovnako bolo cieľom vytvoriť stratégiu a nastavenie kampaní pre Google, Facebook a LinkedIn. V závere sme všetko prepojili novou webovou stránkou

 

Čo sa nám podarilo?

V priebehu 2 mesiacov trvania kampane sme na sociálnych sieťach uverejnili viac ako 50 príspekov, 70 stories. Okrem toho sa nám podarilo cez leadové kampane predať všetky vstupenky na podujatie s tým, že mnohí sa bohužiaľ na podujatie nemohli dostať. Na samotnom stretnutí sa vytvorilo viac ako 20 000 networkingových spojení medzi podnikateĺmi z celého Slovenska. 

 

Webová stránka
Brand a identita
Správa sociálnych sietí
Stratégia
Mediaplán
PPC reklamy
CASE STUDY

FEX interiér

 

Čo bolo cieľom?

Spoločnosť FEX interiér potrebovala na základe optimalizácie PPC kampaní a SEO docieliť návštevnosť 300 unikátnych potencionálnych klientov. Vrámci sociálnych sietí sa zamerali na platformu LinkedIn, kde bolo cieľom dosiahnuť mesačný nárast 100 followerov na firemnom profile a 50 followerov na vybranom osobnom profile zamestnanca. Za úlohu sme mali aj zber leadov zo všetkých kanálov a úpravu webovej stránky za účelom zlepšenia používateľského rozhrania. 

 

Čo sa nám podarilo?

Návštevnosť webovej stránky mala byť 300 unikátnych otvorení mesačne. Nám sa túto hranicu podarilo prevýšiť o 805% čo znamená 2 415 unikátnych zobrazení. Pomocou úpravy oboch spomínaných profilov, tvorby obsahu a kampaní na profesijnej sociálnej sieti LinkedIn sme získali v priebehu jedného mesiaca 120 nových followerov na firemnom profile a v priebehu štyroch mesiacov sme na osobnom profile zamestannca nadviazali 463 relevantných spojení. Počas úprav webovej stránky sme vytvorili niekoľko nových podstránok za účelom zlepšenia prehľadnosti webu a poskytovaných služieb, ale aj celkového vizuálu stránky a optimalizácie pre vyhľadávače.  

Návrh stratégie
SEO
PPC kampane
Grafické práce
Úprava webovej stránky
LinkedIn kampaň
Tvorba obsahu
Úprava profilov

Čo sa o nás šteboce?

Naša marketingová práca neostáva bez odozvy. Prečítajte si referencie na našu agentúru od klientov, ktorým sme pomohli vzlietnuť.

Jeden e-mail a ste v obraze

Naši klienti