Prečo by ste si mali vytvoriť firemný TikTok profil?

Prečo by ste si mali vytvoriť firemný TikTok profil?

No skvelé, ďalšia sociálna sieť. A prečo by som mal mal byť aj tu? Nestačí mi Facebook, YouTube, či Instagram? Asi takéto myšlienky víria v hlave nejedného majiteľa firmy. Poďme sa spolu pozrieť, prečo by TikTok nemal chýbať v portfóliu sociálnych médií Vašej firmy.

Už to dávno nie je o násťročných

Aj Facebook, či Instagram mali zo začiatku užívateľov vo vekovej kategórii 15-25 rokov. Zo študentov sú dnes pracujúci ľudia s rodinami. Tak ako dospieval Facebook, dospeli aj užívatelia a tvoria kúpnu silu. Asi aj preto Facebook vykazuje rekordné tržby z reklám.

Prečo zrovna TikTok?

Jeden dôvod sme už načrtli vyššie. Z užívateľov sa vekom stanú spotrebitelia. Už pred rokmi bol badateľný trend krátkych videí ale TikTok vyzametal svet sociálnych sietí. Veľkí hráči ako Instagram, či Facebook až s odstupom času reagovali na trend a prispôsobili sa TikToku. Pred rokmi nemysliteľné.

Spomenul som, že je TikTok je najrýchlejšie rastúca sieť na svete s viac ako 1,3 mld užívateľov?

Ak nechcete TikTok hneď, minimálne Vám odporúčam, aby ste si registrovali vlastný firemný profil, aby vám ho konkurencia nezobrala. Zvládnete to za minútu.

Priestor pre kreativitu

Tu sa môže Váš tím plne realizovať. TikTok má totiž vypracovaný veľmi šikovný algoritmus podľa ktorého podsúva videá cieľovej skupine. Ak je video kreatívne, obsahovo zaujímavé a pútavé, viete vystreliť s číslami videní do desiatok tisíc za pár dní s nulovým rozpočtom. Neveríte?
Nášmu klientovi Zebracomp.sk sme spravili krátke 10 sekundové video o tom, ako zlepšiť wifi pripojenie na miestach, kde je sotva jedna palička. Za prvé 3 dni malo toto video cez 100 000 vzhliadnutí a aktuálne je na čísle 150 000. Náklady na výrobu? 0 €? Náklady na promo? 0 €. Spokojnosť klienta na nezaplatenie, lebo sa podstatne zvýšila znalosť značky.

Kedy, ak nie teraz

Čím skôr začnete s TikTokom pracovať, tým viac ľudí oslovíte. Budovanie povedomia je len jeden z cieľov. Okrem toho si môžete zbierať  followerov podstatne rýchlejšie a efektívnejšie ako na Instagrame. Je v pláne spustenie reklám aj pre slovenský TikTok. Je možné, že to bude v priebehu roka. Vy tak môžete získať výhodu a vychytať muchy, oproti konkurencii, ak začnete nie zajtra ale už dnes.

Môže byť TikTok predajným kanálom?

Časom určite áno. Súvisí to so spustením reklám aj na Slovensku ale predovšetkým s brutálnym rastom, ktorý táto sieť zaznamenáva. Aj v začiatkoch Facebooku alebo Instagramu si len málokto vedel predstaviť, že bude možné cez tieto sociálne siete zarábať. Týmto srdečne pozdravujem všetkých influencerov. Časom sa naučíte vytvárať obsah, ktorý ľudí upúta. Podľa toho viete, akú kreatívu pripraviť v ďalších mesiacoch. Skúsenosti a náskok vám žiadna konkurencia nezoberie.

 

Zhrňme si to:

TikTok je nový (ako svojho času Facebook), neskutočne rastie, je lacný, efektívny, má veľký dosah a silne dotvára znalosť značky. Nie je to zatiaľ žiadny brutálny predajný kanál ale v rukách šikovného marketéra sa dá potenciál TikToku využiť aj pre sales.

Pomôžeme aj Vám vytvoriť obsah a nastaviť TikTok tak, aby ste získali konkurenčnú výhodu a mimoriadne lacnú ( v dobrom zmysle ) reklamu na firmu? Kontaktujte nás a aj Vaše čísla vystrelíme hore.

Naša letecká jednotka

Blog Birdline zdieľa svoje know how ďalej. Ste pripravený objaviť najčerstvejšie novinky a užitočné rady od našich špecialistov? Vitajte, toto je náš blog.

Prečo je dôležité začať s vianočnou kampaňou včas?

Vianočné obdobie je pre mnoho firiem absolútne kľúčové. Tržby v decembri môžu tvoriť až štvrtinu ročného obratu, preto je dôležité...

Instagram zavádza nové metriky

Instagram, platforma, ktorá je kľúčová pre digitálny marketing mnohých značiek, nedávno predstavila zásadnú zmenu v spôsobe, akým hodnotí úspešnosť obsahu. Od augusta 2024 sa metrika „zobrazení“ (views) stáva primárnym ukazovateľom výkonnosti všetkých príspevkov, čo môže mať významný vplyv na to, ako značky a tvorcovia obsahu merajú efektívnosť svojich kampaní. V tomto článku sa pozrieme na to, čo táto zmena znamená a ako využívať Instagram tak, aby ste maximalizovali návratnosť investícií (ROI) do sociálnych médií.

Jeden e-mail a ste v obraze

Naši klienti