Ako z LinkedIn vyťažiť maximum pre biznis?

Ako z LinkedIn vyťažiť maximum pre biznis?

21.9. 2023 sa v Bratislave uskutoční konferencia s názvom LINKEDIN MENU 2023. Po úspešnom prvom ročníku sme prijali ponuku partnersky sa spolupodieľať na jej organizácii.

Mnoho podnikateľov si kladie otázku, odkiaľ získať viac zákazníkov a leadov pre svoju firmu. Je práve LinkedIn tým správnym nástrojom pre oblasť, v ktorej pôsobím? Dokáže prinášať zákazky v objeme, ktorý potrebujem?

Stále existuje značná časť majiteľov firiem, ale aj mnohých marketérov, ktorí tvrdia, že LinkedIn je na reklamu pridrahý a je pre nich výhodnejšie platiť Google Ads. A to aj napriek tomu, že počítajú s tým, že časť leadov vygenerovaných prostredníctvom reklamy na Googli bude pre nich nerelevantná.

Správne zvolenými kľúčovými slovami a dobre nastavenou textáciou reklamy viete skutočne zasiahnuť potenciálneho zákazníka. Za predpokladu, že hľadá konkrétny produkt alebo službu.

Ale čo ak ponúkate niečo, o čom osoba za monitorom či telefónom ani len netuší, že to existuje, resp. nemá aktuálnu potrebu sa tým zaoberať? A kde takého budúceho zákazníka nájsť?

Odpoveďou je LinkedIn, ktorý ponúka presné zacielenie na decision makera. Podľa štúdií, má až 70% ľudí na LinkedIne  rozhodovacie právomoci. Okrem vyvolania potreby zároveň networkingujete svoj biznis a vytvárate partnerstvá.

Toto všetko sme si s v agentúre uvedomili už dávno a denne prinášame LinkedIn riešenia pre firmy s pozoruhodnými výsledkami.

Na konferencii za nás vystúpi so svojím príspevkom zakladateľ Juraj Zaťko, ktorý sa aktívne LinkedIn-u venuje už niekoľko rokov a táto networkingová platforma sa stala jeho srdcovou záležitosť. Účastníkom porozpráva o tom, ako správne zvolená LinkedIn stratégia a odlíšenie sa od konkurencie doslova vystrelila klientov a ich biznis zo dňa na deň.

Máme radi čísla a fakty – a naši zákazníci tiež. Preto si Juraj pripravil prípadové štúdie z praxe, ktoré môžete zrecyklovať a použiť vo svojom biznise. Alebo sa môžete obrátiť priamo na Juraja, ktorý má cit pre výber cieľovej skupiny a tónu komunikácie, na ktorý reaguje.

Ak chcete Juraja vidieť naživo a porozprávať sa s ním priamo na konferencii, stále si môžete zakúpiť vstupenky na toto jedinečné podujatie na Slovensku.

 

Náš tip

Termín konferencie vám nevyhovuje? Spojme sa ešte dnes. Juraj pravidelne organizuje s kolegami LinkedIn školenie, kde účastníkov prevedie celým procesom nastavenia a využitia LinkedInu vo svoj ( a firemný ) prospech. Prihláste sa ešte dnes!

Naša letecká jednotka

Blog Birdline zdieľa svoje know how ďalej. Ste pripravený objaviť najčerstvejšie novinky a užitočné rady od našich špecialistov? Vitajte, toto je náš blog.

Trendy v social 2024: Ako ostať v popredí v digitálnom svete

V roku 2024 sme v oblasti sociálnych sietí postrehli zásadné zmeny. Značky a marketéri by mali byť pripravení prispôsobiť sa týmto trendom, aby zostali konkurencieschopní a efektívni.
Poďme sa na ne spoločne pozrieť.

Rozvoj dlhších videí
Po období krátkych videí prichádza éra dlhších videí s dĺžkou 2 - 5 minút. Tento trend, ktorý sa objavuje na platformách ako Instagram a TikTok, reflektuje zmeny v používateľskom správaní a uprednostňovaní hlbšieho obsahu.

SEO trendy pre rok 2024

SEO, podobne ako iné časti marketingu, je dynamická vec, ktorá sa mení v čase. O to viac, že celým rokom 2023 nás sprevádzal nástup umelej inteligencie AI.

Tento fenomén sa citeľne dotkne aj organického vyhľadávania, ale trendy v SEO sa netýkajú len AI.
Poďme si postupne pozrieť prehľad najočakávanejších noviniek a smerovaní vo svete organického vyhľadávania.
 

Jeden e-mail a ste v obraze

Naši klienti