Pomáhame firmám uspieť v online svete
“Veľké veci sa netvoria impulzívne, ale sú súborom malých postupných krokov.” Vincent Van Gogh
Blog
Blog Birdline zdieľa svoje know how ďalej. Ste pripravený objaviť najčerstvejšie novinky a užitočné rady od našich špecialistov? Vitajte, toto je náš blog.
Online reklama – vyhodené peniaze alebo efektívny nástroj na získavanie zákazníkov?
Celý svet sa v priebehu jedného roka zmenil. Spoločenské dianie, posedenie s priateľmi, vzdelávanie. Takmer všetko sa presunulo do digitálneho sveta. Ako ste na tom vy? Zmenili ste svoje správanie a...
Prečo by ste si mali vytvoriť firemný TikTok profil?
No skvelé, ďalšia sociálna sieť. A prečo by som mal mal byť aj tu? Nestačí mi Facebook, YouTube, či Instagram? Asi takéto myšlienky víria v hlave nejedného majiteľa firmy. Poďme sa spolu pozrieť,...
Marketingové trendy 2022 – na čo sa pripraviť?
Obchodníci žonglujú medzi novými technológiami a zmenami v online prostredí ale, čo je najdôležitejšie – stále sa snažia uspokojiť zákazníka unaveného pandémiou, ktorého nákupné nálady sa neustále...
Redizajn spoločnosti s 30-ročnou históriou? Nikdy nie je neskoro na zmenu
Firma Nikol Martin pôsobí na trhu takmer tri desaťročia a tento rok sa rozhodla pre zmenu imidžu. Prečo je dôležitý rebranding a kedy je správny moment na redizajn? Rebranding alebo redizajn? O...
Viete čo je to AIDA?
Okrem toho, že je to známa cukráreň v Košiciach, tento pojem je dobre známou skratkou v marketingovom svete. AIDA je marketingový komunikačný model, ktorý vychádza zo zákazníckeho správania, resp. z...
Zaujíma vás, čo vyhľadávajú ľudia na internete? Google Trends vám to prezradí.
Google Trends, ako už samotný názov prezrádza, je jednou z webových stránok spoločnosti Google a už od roku 2006 sa zaoberá analyzovaním vyhľadávacích dopytov ľudí po celom svete. Zdroj:...
Čo je to SERP? Ako ho využijem pre svoj biznis?
Prečo je vyhľadávanie v Googli také intuitívne a častokrát jednoduché? Môže za to šikovný “algoritmus” SERP, vďaka ktorému môžeme byť vaše vyhľadávanie na webe pohodlné. Skratka SERP je vytvorená z...
Úspešný copywriting v B2B: 5 tipov ako byť najlepší
Copywriteri v B2B a B2C segmente majú spoločný cieľ: produkovať vysoko kvalitný obsah na zaujatie publika a v konečnom dôsledku sa podieľať na podpore predaja. Okrem tejto základnej podobnosti...
Ako vybrať tie najlepšie kľúčové slová pre kanál YouTube?
YouTube, nekonečná zásobáreň videí zo všetkých možných žánrov. Vedeli ste, že YouTube je druhý najväčší vyhľadávací nástroj na svete? S viac ako 2 miliardami aktívnych používateľov mesačne sa...